30/4/10

ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ προς κ.Πετσάλνικο

Το παρόν εστάλη στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ απο τον κ.Αντώνη Μπαουζερ

Προς:Βουλή των Ελλήνων (info@parliament.gr)
Υπ’όψιν Κυρίου Φίλιππου Πετσάλνικου

Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε, Κύριε Πετσάλνικε,

Ενυπόγραφα αποφάσισα να σας στείλω αυτό το μύνημα με πλήρη γνώση όσων συνεπειών μπορουνε να παρουσιαστούνε στην πορεία για μενα προσωπικα ισως. Αισθανομαι οτι ειμαι ενας απλός Πολίτης και εχω και εγω δικάιωμα να σας γραψω...

...ενα γραμματακι να σας πω τι μου συμβαινει τι με ενοχλει, τι με εκνευρίζει, τι με στενοχωρεί, τι κάνει τελος παντων την καθημερινοτητα μου να μην ειναι και τοσο καλη πλεον.

Γραφω αυτο το γραμμα σε εσας γιατι πιστευω οτι εσεις σαν Προεδρος, ειστε ο επικεφαλής εκπροσωπος ολων των Υπολοιπων. Απλα την εποχή αυτη τυχατε εσεις.

Οχι οχι οχι οχι, σε καμια περιπτωση δεν σας γραφω να ζητησω καποιο ...ρουσφετι η κατι άλλο! Σας γραφω απλα να εκφρασω κάποιες σκεψεις μου και καποιες προτασεις.

Λοιπον Αξιοτιμε Κυριε Πετσαλνικε, η καθημερινοτητα μου καθως και αυτη εκατομυρίων άλλων συμπολιτών μου εχει γινει εξαιτιας σας, των συναδελφων σας παλιων και προσφατως εκλεγμενων ΑΦΟΡΗΤΗ! Ναι εχω το θάρρος να πω την γνωμη μου και αυτο θα κανω Κυριε Πετσαλνικε.

Εσείς, οι Συναδελφοι Βουλευτες σας και ειδικα όσοι διατελέσανε Πρωθυπουργοι, Υπουργοι, Υφυπουργοι, Γενικοι Γραμματεις, Προεδροι οργαμισμων κλπ παρατρεχαμενα Λαμόγια εχετε κάνει την ζωή μου εναν ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ Γολγοθά, ένα Μαρτύριο, μια ... «Οδύσσεια» που οσο και αν «λενε» την βλεπουμε να κραταει μια ζωή.

Κύριε Πετσαλνικε θα μεταχειρίζομαι τον «όρο» οι ΕΣΕΙΣ για να μην επαναλαμβάνω ολους τους ως άνω αναφερομενους «εμπλεκομενους». Κύριε Πετσαλνικε, ειμαι 45 χρονων διέγραφα μια καλή πορεία στην ζωή μου αλλά σιγα σιγά βλέπω οτι τα πραγματα σφιγγουνε για εμενα τα παιδια μου και γενικα τα ονειρα που εκανα. Βλεπω οτι όλοι οι «ΕΣΕΙΣ» αντι να μας καλυτερεψετε την ζωη σας πατε να μας «Φτωχυνετε». Προσωπικα και πολλοι απο εμας (οι υπόλοιποι «ΕΜΕΙΣ» δηλαδη)τους απλους ανθρωπους, αισθανομασται οτι μας δουλευετε και μας κοροιδευετε.

Θα με ρωτησετε «γιατι δεν αυτοκτονείς να τελειωνουμε με σενα?». Εεεε Κυριε Πετσαλνικε δεν μπορω να το κάνω. Εχω παιδια και πρεπει να κάνω προσπαθεια να τα μεγαλωσω ασχετως το εαν ειμαι χωρισμενος. Πρεπει νομιζω και αποτελεί καθήκον μου. Οπότε το σκεπτικο της αυτοκτονιας το διαγραφουμε! Αλλα επιμένω οι δουλειες μας δεν πανε καθολου καλα Κε Πετσαλνικε, παντου βρισκουμαι ΑΔΙΕΞΟΔΟ, προβληματα!! Τα προβληματα τεραστια!

Κυριε Πετσαλνικε, προσωπικα πιστευω οτι ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» με ολα οσα κανατε τα τελευταια 30 χρονια, φτασατε ΕΜΕΝΑ (και πολλους «ΕΜΕΙΣ») σε ενα πολυ δυσκολο σημειο πια... και θελω σαν απλος πολιτης να σας κανω καποιες ερωτησεις στις οποιες δεν απαντησατε ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» ποτέ, να εκφρασω προβληματισμους, στενοχωριες και επιτελους να βγαλω και εγω μιαν ακρη και ασφαλως να κάνω καποιες Σοβαροτατες Προτασεις.

Σαν Πολίτης το δικαιουμαι πιστευω. Δεν ειναι σκοπός μου να σας νευριασω. Απλα να ΜΑΘΩ. ΟΙ «ΕΣΕΙΣ» τοσα χρονια «αλωνιζατε». Νομιζω οτι με λίγα λόγια τα κανατε «ΣΚΑΤΑ» κατα το κοινως λεγομενο και νομιζω οτι εκτος απο τις ερωτησεις/αποριες στενοχωριες μπορω να κανω και καποιες Προτασεις ε? Λοιπον και εαν μου το επιτρεπετε, ...εχουμε και λέμε...

1.Ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» Γιατι προ 15εντιας «αμολησατε» τις τραπεζες να μας δινουνε με τροπο ασυδοτο και κακοβουλο δανεια και καρτες, αυτοκινητα, διακοποδανεια, θαλασσοδανεια, ...ΚΩΛΟ-Δανεια.

Γιατι επιτρεψατε στις τραπεζες να δινουνε αβερτα δανεια για σπιτια ενω ξερατε οτι σε καμια περιπτωση τα δανεια δεν ανταποκρινοτανε πρωτον στην πραγματικη αξια του σπιτιου και οτι καπου οι περισσοτεροι δεν θα καταφερνανε στην πορεια να τα αποληρωσουνε.

Γιατι ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» τα επιτρεψατε αυτα και σαν «Κρατος» δεν προστατευσατε ολους τους «ΕΜΕΙΣ» τα κορόιδα, εμας δηλαδη? Λεω «Κρατος» επειδη σε ολα παντου και παντα θελατε ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» τον ελεγχο. Οποτε σαν «ΕΛΕΓΧΟΣ» οφειλατε να μας προστατεψετε. Γιατι Κυριε Πετσαλνικε?

2.Γιατι Κε Πετσαλνικε ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» υποσχοσασταν στην συζηγο (και τον Υπολοιπο Πληθυσμο) μου οτι θα την διορισετε Δημοσιο Υπαλληλο οπως και εκατομυρια άλλους και στο τελος δεν το κανατε? Γιατι την κοροιδευατε κανοντας την Συμβασιουχο ξανα και ξανα?

Με αφορμη την εργασια στο Δημοσιο Κε Πετσαλνικε σας ερωτω γιατι ολες αυτες οι υποσχεσεις και τα ψεματα? Για μια θεση στην Βουλή και την διαπλοκή? Θα μου πειτε ποια ...διαπλοκή?

Απλα ακουω απο τις εφημεριδες και τα Καναλια οτι υπαρχει και αυτο το φρουτο! Εαν αυτο το φρουτο ειναι κατασκευασμα της αρρωστης Φανατασιας των Δημοσιογραφων εχει καλως. Εαν ομως ειναι αλήθεια τοτε προκυπτει το αλλο ερωτημα? Γιατι Κυριε Πετσαλνικε ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» τα τελευταια 30 χρονια κανατε τον Δημοσιο Τομεα ενα ΤΕΡΑΣ τεραστιο που ρουφαει ολα τα λεφτα μας που προερχονται απο τους ατελειωτους φορους που πληρωνω εγω και ολοι οι «ΕΜΕΙΣ».

Γιατι Κυριε Πετσαλνικε και όλοι οι «ΕΣΕΙΣ» ανακαλυψατε τωρα τελευταια οτι το Δημοσιο (ευρυτερο και οπως διαολο το λενε αλλιως) τρωει ολα μας τα χρηματα? Αυτο δεν το ξερατε?

Απλα να σας πω οτι εγω προσωπικα το ειχα υποψιν μου πολλα χρονια, διαμαρτυρομουνα αλλα ολοι εσεις συνεχιζατε την ...καταστροφη της χωρας μας. Ναι ναι ναι! Ετσι ειναι!
Οταν επιτελους το ...«ανακαλυψατε» οι «ΕΣΕΙΣ» πηρατε λεει αποφασεις να κοψετε δωρα επιδοματα, μισθους, να απολυστε πολλες χιλιαδες. Με άλλα λογια επιδιωκετε να νευριασετε εκτος απο εμενα και χιλιαδες ακομα! Γιατι το κανετε αυτο?

Γιατι πατε να νευριασετε και αλλον κοσμο? Γιατι Κυριε Πετσαλνικε για λογους Οικονομιας γιατί δεν προτεινετε να παραιτηθουνε 200 απο τους 300 Βουλευτες (σημειωση: ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ ΤΣΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ) ετσι να μειωθουνε και τα εξοδα? Γιατι? Οι «ΕΣΕΙΣ» την βολή σας και εμεις στον ...Καιάδα? ΟΙ «ΕΣΕΙΣ» ...ειστε αδικοι, αδίσκατκτοι και δολοφονικά σκεπτομενοι!

3.Γιατι Κυριε Πετσαλνικε ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» Χαραμοφαηδες Λαμογια Κλεφταραδες και αποτυχημενοι Επαγγελματίες τολμήσατε να βαλετε στο Στοχαστρο πλεον και τον Ιδιωτικο τομεα? Γιατι θελετε να κοψετε τους 12ους 13ους 14ους κλπ Μισθους? Γιατι τολμανε ΟΙ «ΕΣΕΙΣ» οι ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ να λενε τέτοια? Σας ειπα, εκτος απο τους Δημοσιους Υπαλληλους με αυτα και αυτα αρχισατε να νευριαζεται πολυ και άλλους ΠΟΛΛΟΥΣ! Σας εφιστω να το προσεξετε αυτο το σημείο!!!

Σε τις σας εφταιξε και ο Ιδιωτικος Υπαλληλος? Γιατι Κυριε Πετσαλνικε ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» Παλιομπαγλαμαδες Λαμογια δεν κοβεται τα υπερογκα εξοδα σας?

4.Κε Πετσαλνικε και ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» Νταβεληδες, Κλεφταραδες, λησταρχοι να σας πω ενα μυστικο που ισως εσεις δεν το ξερετε? Ξερετε ποσες χιλιαδες παντρεμενα ζευγαρια χωρισανε λογω της φτωχειας? Δυστυχως η αγαπη και μονον αυτη δεν φτανει καποιες φορες! Ξερετε Κε Πετσαλνικε ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ποσες άλλες χιλιαδες δεν παντρευονται εξαιτιας των ολων ...ΕΣΕΙΣ ????

Ξερετε ότι παρα πολλές κοπέλες λογω της φτώχειας καταφευγουνε περιστασιακά στο …αρχαιοτερο επαγγελμα για να εξοικονομησουνε πεντε δεκα φραγκα να πληρωσουνε καποιες υποχρεωσεις? Γιατι σπρωξατε ολες αυτες τις χιλιαδες/εκατομυρια στην Φτωχεια?
Οπως ειπα δεν απευθυνομαι σε εσας μονον αλλα σε ΟΛΟΥΣ τους «ΕΣΕΙΣ» τους Δολοφονους Ονείρων τους Βουλευτοαληταραδες!!! Ναι ναι ναι, σας βαζω ολους στον ΤΟΥΡΒΑ Κε Προεδρε!

5.Κε Πετσαλνικε και όλοι οι «ΕΣΕΙΣ», ξερετε και κατι άλλο? Το Μεγάλο Μπουρδελο που ΕΣΕΙΣ ονομαζεται Δημοσια Παιδεία ξερετε οτι εχει οδηγησει χιλιαδες οικογενειες σε περισσοτερα εξοδα απο οσα θα κανανε εαν το παιδι τους πηγαινε σε ιδιωτικο σχολειο? Ψαξτε το λιγο. Σας ενημερωνω οτι εδω και 3-4 δεκαετιες παρολα τα ...σχεδια σας (των ΕΣΕΙΣ) η Δημοσια Παιδεια γινεται περισσοτερο αυτο που σας ειπα πιο πανω!

Αντε καλα και καταφεραν καποια απο τα παιδια μας να ανταπεξελθουνε και να παρουνε ολα οσα ΚΟΛΟΧΑΡΤΑ χρειαζονται... μετα ΤΙ? Γιατι?! Και για ποιον λόγο??!! Υπαρχει μελλον για τα παιδια μου? Σας παρακαλω πεστε μου.

Το ενα μου παιδι ειναι 14 και το άλλο 10 χρονων αντιστοιχα. Πεστε μου Κε Πετσαλνικε και ολοι οι ...»ΕΣΕΙΣ»... τα ΡΕΜΑΛΙΑ, οι ΜΕΓΑΛΟΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ τι μελλον εχουνε αυτα τα καημενα? Τι μέλλον τους ετοιμασατε? Ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» οι ΨΕΥΤΑΡΑΔΕΣ-ΛΑΜΟΓΙΑ-ΚΛΕΦΤΕΣ-ΑΛΗΤΕΣ ψηφιστηκατε, παιρνατε ΒΑΡΒΑΤΟΥΣ μισθους, σας εμπιστευομασταν για να κανετε απλα πραγματα, να φροντισετε για την ευημερια μου των παιδιων μου και εκατομυριων άλλων.

Αλλα στο τελος τι εγινε Κυριε Πετσαλνικε και ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» οι, Μπραβο μπραβο μπραβο... ΜΟΝΑΧΑ για μεγαλες Τομές & …Περιτομές μας μιλουσατε, λεγατε λεγατε λεγατε και στο τελος ολοι «ΕΣΕΙΣ» ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΕΣ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ με τους ΒΑΡΒΑΤΟΥΣ μισθους καταφερατε το ακατορθωτο. Κανατε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ τρυπα στο νερο Κε Πετσαλνικε και ολοι οι «ΕΣΕΙΣ»!

Πεστε μου ΤΩΡΑ τι να πω εγω στα παιδια μου οταν τα βλεπω να κανουνε Ονειρα??? Εχουνε Ονειρα, ελπιδες και διαθεση! Τι να τους πω??? Συμβουλεψτε με! Ωρες ωρες σκεφτομαι να τους πω να κοψουνε με ...γυαλι τον λαιμο τους! Αλλά δεν θα το κάνω Κε Πετσαλνικε. Το λεω σε ΕΣΑΣ και ολους τους «ΕΣΕΙΣ»!! Θα προσπαθησω απο μονος μου να τα προστατεψω επειδη ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» ΟΙ ΚΑΤ’ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΡΑΧΑΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣΤΟΜΟΙ ΨΕΥΤΑΡΑΔΕΣ εισασταν ΑΧΡΗΣΤΟΙ! Το κριμα για τα παιδια τα δικα μου και ολων των άλλων ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ των ολων οι ... «ΕΣΕΙΣ» ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΟΝΕΙΡΩΝ!

5.Κε Πετσαλνικε και ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» με τους βαρβατους μισθους τα πολλα λογια και τον τουπέ! Θελω να σας ρωτησω εαν εχετε παει τα τελευταια χρόνια στην λαική αγορά, σε κανενα σουπερ μαρκετ η καπου να ψωνισετε. Ξερετε ποσο κάνει η ντοματα? Ποσο κανει το αγγουρι (ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΠΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝΕ)? Τα φασολια? Το γάλα? Το ψωμακι? Η Φετα? Ξερετε οτι εδω και καιρο τα εβγαζα περα δυσκολα μαζι με εκατομυρια άλλους? Ισως το ξερετε ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» ΟΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ!!! Κατι θα ακουσατε οτι ολοι οι «ΕΜΕΙΣ» καπου ειχαμε προβλημα! Ετσι δεν ειναι?

Γιατι τοτε και αφου τα ξερατε ολα αυτα πηγατε διαολε και μου αναβασατε τον ΦΠΑ και από ότι ακουω θα παει ισως και στο 23%??? Γιατι «ΡΕ» το κανατε ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» ΤΣΟΓΛΑΝΟΙ???? Γιατι «ΡΕ» τολμάτε και το τολμησατε ενω λεγατε οτι δεν «παιζει» να επιβαρυνουμε τον Πολιτη δηλαδη εμενα και ολους τους «ΕΜΕΙΣ»??? Ξερετε Κε Πετσαλνικε οτι μια σακουλα βασικα πραγματα που τα αγοραζα καθε εβδομαδα με 50 ευρω, τωρα θελω 60 με 70???? Πεστε μου τι να κανω εγω και ολοι οι «ΕΜΕΙΣ»???
Και απο πανω λετε οι «ΕΣΕΙΣ» να μου κοψετε 10ο 11ο 12ο 13ο 14ο μισθο! Εεεε τοτε θα πεινασω!

Γιατι υποχρεωνεται τον Υπερηφανο (καποτε) Ελληνα να πηγαινει να ψωνιζει ρουχα παπουτσια και πολλα άλλα απο τις λαικες με 2 και 3 ευρω? ΓΙΑΤ «ΡΕ»??? ΓΙΑΤΙ «ΡΕ»?
Γιατι ερημωσατε την αγορά «ΡΕ»????

ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΠΡΩΤΑ ΟΙ «ΕΣΕΙΣ» ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ και μετα συζητάμε μια τέτοια πιθανοτητα!

Ρεεε ΠΟΥ είναι οι «χιλιάδες θέσεις εργασίας» που ταξατε στον κόσμο ΟΙ «ΕΣΕΙΣ» οι ψευταραδες και Καραγκιοζηδες??? Που είναι αυτά ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ και τολμάτε και μιλατε για ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ και ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ??? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΡΕ ΡΕΜΑΛΙΑ? Που είναι τα ψευτικα τα Λογια τα Μεγαλα βρε Ρεβεσκεδες Τενεκέδες??? Που και ΠΩΣ θα μας καταντησετε Αθεόφοβοι?

ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ και τότε το συζητάμε!

6.ΒΕΝΖΙΝΗ, ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΤΣΙΓΑΡΑ, ΠΟΤΑ. Ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» ΤΣΑΜΑΤΖΗΔΕΣ & ΑΧΡΗΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ μου ανεβασατε και εδω τον φορο δύοπ φορες «ΡΕ»? Γιατι? Εχετε χασει την μπαλλα? Εσεις ειπαμε με τους Βαρβατους σας μισθους τα βολευεται! Εγω και ολοι οι «ΕΜΕΙΣ» τι να κανουμε ΤΙ θα απογινουμε «ΡΕ»? Αντε να κοψουμε και το τσιγαρο, λιγο απο το ποτο, λιγο απο την θερμανση, την αυτοκινηση και την μοτοκινηση. Ειναι λυση αυτή ΡΕ ΤΣΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ «ΕΣΕΙΣ»? Εαν υπηρχανε ακομα τα καρβουνα, τα αλογα ισως τα βολευαμε και οι ΕΜΕΙΣ. Αλλα ειπαμε να παμε μπροστα και οχι πισω. Μην με αναγκασετε να ψαχνω για αλογο και κάρο! Μην γινεται οι «ΕΣΕΙΣ» τόσο ΞΕΥΤΙΛΕΣ!!! Τι Μαγκες ειστε ΡΕ ολοι οι «ΕΣΕΙΣ», πόσο ξευτίλες γινατε!!!!

7.ΙΔΡΥΜΑΤΑ Μητσοτακηδων, Παπανδρεων, Καραμανληδων, Σημιτιδων και άλλων. Τι πραγματα ειναι αυτα Κυριε Πετσαλνικε και ολοι οι ... «ΕΣΕΙΣ» ΡΕΕεεεεεεεεεεεεεεεεεε? Θελουνε να γινουνε ευεργετες? Ιδρυουνε ...Ιδρυματα για να αφιερωσουνε χρηματα και την εμπειρια τους στο Ελληνικο Κρατος και σε ολους τους «ΕΜΕΙΣ»? Εαν ναι μπραβο τους!
Αλλά και ακουμε ότι και αυτοι κανανε τα Ιδρυματα για να μας τα «αρπαζουνε»!!!!

Γιατι ΡΕ «ΕΣΕΙΣ» ????????????????????????????????????? Δεν τους φτανουνε οι τοσες Συνταξεις τους τους ΑΧΡΕΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ????????????? Κυριε Πετσαλνικε, πεστε στους Κυριους αυτους οτι οι «ΕΜΕΙΣ» υποστηριζουμε οτι ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ την χωρα μας. Θελουνε και άλλα χρηματα? Πως τους αφηνετε οι «ΕΣΕΙΣ» ΡΕ??? Σταματηστε τους ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!

8.Κε Πετσαλνικε σας παρακαλω πεστε μου σας παρακαλω γιατι πληρωνω τοσα πολλα διοδια και συνεχεια μου τα ανεβαζεται? Μου ανεβασες τον μισθο? Μου εκανες κατι καλο? Τον δρομο Αθηνας Θεσσαλονικης τον βλεπω οπως ειναι εδω και χρονια! Γιατι μου ανεβαζεις τα διοδια??? Θα μου πεις οτι φταει ο Κος Σουφλιας! Εεεεεε οι «ΕΣΕΙΣ» ειπατε οτι θα το διορθωσετε! Που ειναι για??? Ακουμε διορθωσεις και αφηνεις τους Εργολαβους να ανεβαζουνε συνεχεια τα διοδια.

9.Κε Πετσαλνικε και ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» Μιζαδοροι... τι εγινε με την ΣΙΜΕΝΣ??? Ολα καλά? Μαλλον κανεις απο τους ΕΣΕΙΣ δεν πηρε/ δεν αρπαξε μιζες κλπ ε? Λαθος καναμε! Συγγνωμηηηηηηηηη! Κοινοι Συκοφαντες βγαινανε και λεγανε ΒΛΑΚΕΙΕΣ οτι ταχα μιζες κλπ? Μια καφτιερα πηρε ο Κυριακος τσαμπα και βγηκανε λεγανε και λεγανε!!! Τσ τσ τσ ΝΤΡΟΠΗΣ πραγματα!

Ειπατε ομως θα κανετε εξεταστικη επιτροπη! Για ποιον λογο ε? Δεν χρειαζεται ε? Ο Χριστοφορακος τι λεει? Φανταζομαι Μπουδολογιες ε? Για μια καφετιερα ε?
ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ οι «ΕΣΕΙΣ» ειστε απίθανα ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΟΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ!!!!! Δεν λετε τους «ΕΣΕΙΣ» να κανουνε Βρούβες? Τι απιθανα πραγματα είναι αυτά που ακουμε? Δεν εγινε τιποτεεεεεε??? Ντροποι σας οι «ΕΣΕΙΣ» ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΟΙ!!!!

10.Κωστας Σημιτης. Με ποιον τροπο ρωταμε ολοι οι ΕΜΕΙΣ μπηκαμε στην Ευρωζωνη? Μας ειπε ψεματα? Καπου εκανε ζαβολιες στην Ε.Ε.??? Πονηρουλης ε? ΒΥ ΤΗΕ WAY οταν τοτε αλλαξαμε την Δραχμουλα μας με το Ευρω Κε Πετσαλνικε, ο βασικος μισθος διανορφωθηκε κοντα στα 600 ευρω. Να σας πω ενα νεο??? Μετα απο τοσα χρόνια ο βασικος μισθος ανεβηκε μολις 100 και κατι ευρω! Ντροπη ε?

Αλλα πεστε μας για τον Κο Σημιτη την αληθεια, να μαθουμε και εμεις! Εαν παρ’ελπιδα ειναι ολα αλήθεια για οτι του καταμαρτυρουνε οτι ταχα μου τις παρουσιασε «ψευτικα στοιχεία» στην Ε.Ε. τοτε τι να τον κάνουμε?? ΝΤΑ να του κάνουμε?? Οχι οχι οχι... ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!! Στα καγκελα και αυτος και τα ξευτερια που ειχε! Ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» ΚΟΡΑΚΕΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ, ΝΑΙ οι «ΕΣΕΙΣ» τον εχετε και καμαρωνει σαν Γυφτικο Σκεπαρνι και εχει την εντυπωση ότι εκανε καλό στην Πατρίδα μας

11.Κωστας Καραμανλης! Αυτος Κυριε Πετσαλνικε δεν φταιει σε τιποτε!!! Δεν εκανε κατι κακο ουτε εβλαψε τον τοπο! Παρολο που τον εκλεξαμε για Πρωθυπουργο και τον αμοιβαμε ΒΑΡΒΑΤΑ και αυτον, αυτος ησυχα ησυχα για να μην μας προκαλει εμενε σπιτι του με τα παιδακια του και επαιζε play station & Wii !!! Δεν εχει κανείς κανενα δικαιωμα να τον κατηγορει για τιποτε!

Το μονο που μπορει να του προσαψει καποιος ειναι οτι και αυτος επαιρνε Βαρβατους Μισθους και οτι και αυτος καταφερε οτι και με την Παιδεία ...το ακατορθωτο ...ειπαμε ΜΙΑ τρυπα στο ΝΕΡΟ!!

Αλλά για ψαξτε τον καλα και αυτον μηπως και αυτος Πρεπει να παει στα ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!! Στα Καγκελα για την τεμπελια του επειδη ετρωγε μισθους τσαμπα! Να του πάρετε ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» τους μισθους 5 χρόνων ΠΙΣΩ!!!! ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΑΜΩΤΟ όλα ΠΙΣΩ και να μοιραστουνε σε Πολυτεκνους και Συνταξιουχους!

12.Γιωργος Παπανδρεου...! Που ειναι τα λεφτα που ελεγε οτι υπηρχανε??? Καλέ ΜΗΝ ΤΟΝ πιστευεις!!!!!! Εδω εγω και ολοι οι «ΕΜΕΙΣ» ξεραμε καταλαβαιναμε οτι κατι δεν παει καλα με τα οικονομικα. Δεν ηξερε και αυτος με τοσους ... «ειδικους» διπλα του? Ρωτηστε τον λεφτα λεφτα λεφτα ΕΛΕΓΕΕΕΕ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ που ελεγε οτι υπηρχανε πριν γινει και αυτος Πρωθυπουργος? Και αυτός ΨΕΜΑΤΑ???? Τόσο μα τόσο μα ΤΟΣΟΟΟΟΟΟ ΨΕΜΑ????? Σημερα ανακαλυψε ότι οι «ΕΣΕΙΣ» φτειάξανε έναν ΚΑΙΑΔΑ??? Τοσο πια ψέμα και αναισθησία? Τόσο πια??

13.ΕΝΑ? ΔΥΟ εκατομυρια ξενοι??? Που και πως βρεθηκανε ολοι ετουτοι εδω? Ξερετε οτι «ΕΣΕΙΣ» με τους Βαρβατους μισθους οτι οι «ΕΜΕΙΣ» με αυτους εχουμε προβληματα, εργασιακα, εγκληματικοτητα? Δεν μας φταινε σε τιποτε οι πολλοι από αυτους που είναι οικογενειαρχες σαν και εμας Κε Πετσαλνικε και ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» αλλα εσεις ΠΡΙΝ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ τους φερατε απο τον Μητσοτακη μεχρι και τωρα τους φερνετε Αβερτα!!! Γιατι άραγε τοση καούρα??? Παιρνουνε μηπως ΛΕΩ καποιοι μιζουλες ανα κεφάλη?? Για πεστε μας. Οι περιπτωσεις των Ρωσοποντιων τότε παλιααααα, μηπως παιζει να τα αρπαζουνε καποιοι? ΡΕΕΕΕΕ οι «ΕΣΕΙΣ» έχετε Παλαβώσει τελείως???

14, 15, 16, 17, 18.... δεν θελω να αναφερω και σε άλλα παραπονάκια! Ξεπερνουνε τα 100 και απλα θέλω να παραμεινω στην ουσία!

Στο μεταξυ Κυριε Πετσαλνικε και ολοι οι «ΕΣΕΙΣ», εχω και άλλες ερωτησεις που αφορουνε πραγματα και θαματα που ακουγα και θα σας παρακαλουσα να μου δωσετε μια απαντηση γιατι τι εγινε με καποια ΠΑΛΙΑ θεματα τα οποία εχετε «ξεχασει» και απλά σας τα υπενθυμιζω εγω και οι «ΕΜΕΙΣ» και θέλουμε και οι «ΕΣΕΙΣ» να τα θυμηθείτε ΤΑΧΙΣΤΑ...

Α)Θυμασται τοτε με το χρηματηστηριο? Γιατι μας αφησατε να αγοραζουμε μετοχες. Μαλιστα εαν θυμοσται καλα μας ενθαρρυνατε! Ολοι οι «ΕΜΕΙΣ», πολλοι απο εμας τουλαχιστον σας ακουσαμε. Τελος παντων παθαμε ζημια! Χαθηκανε πολλά, περιουσιες, οικονομιες κλπ! Που εισασταν οι «ΕΣΕΙΣ» Πραγματικοι «Προστατες»? Ειπατε οι εσεις οτι θα τιμωρηθουνε καποιοι. Τι εγινε? Το ξεχασατε? Καλούμε άμεσα Κε Πετσαλνικε τους «ΕΣΕΙΣ» να θυμηθούνε άμεσα επειδη φοβάμαι ότι Πέτρες θα σηκωθούνε και θα αρχίσουνε να πετάνε από μόνες τους!

Β)Γιατι Κυριε Πετσαλνικε και οι «ΕΣΕΙΣ» Μιζαδόροι και Λαμόγια μας λέτε ότι στα Νοσοκομεια τα χάλια ειναι Μεγαλα! Χρεη, μιζες! Ακουσαμε οτι μια γαζα που εγω την αγοραζω με 1 ευρω απο το φαρμακειο «ΕΣΕΙΣ» την αγοραζεται με 10 ευρώ. Γιατι? Τοτε να παω εγω να αγορασω γαζες απο το Φαρμακειο με 1 ευρω και να τις πουλησω στα νοσοκομεια με 2 σε αυτη την κριση? Ομως ρωταω παλι γιατι αγοραζετε τοσο ακριβα? Ποιος Φταει? Ποιος θα τιμωρηθει? Κανείς? Γιατι δεν τα αγγιζεται αυτα τα θεματα ολοι οι «ΕΣΕΙΣ»? Γιατι τα χρεη των νοσοκομειων μεγαλωνουνε χρονο με τον χρονο? Γιατι ακουμε οτι θα κλεισουνε κάποια Νοσοκομεια?

Εγω Κυριε Πετσαλνικεκαι όλοι οι «ΕΣΕΙΣ» σας ενημερωνω οτι και εκατομυρια άλλοι ΕΜΕΙΣ πληρωνουμε κανονικα τις Εισφορες μας στα Ταμεια. Γιατι δεν φτανουνε? Γιατι Γιατι Γιατι? Πεστε μου!

Γ)Γιατι Κε Πετσαλνικε και ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» ενω τοσα χρονια πληρωνω εισφορες βγαινετε ολοι οι ΕΣΕΙΣ και μου λετε οτι το Ταμειο μου ειναι ΑΔΕΙΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ???!!!! Τι ειναι αυτα που ακουμε για ...Δομημενα ομολογα και τριχες κατσαρες? Τι ειναι αυτά Ρεεεεεεεεεεεεε?? Μηπως ο ορος Δομημενα Ομολογα σημαινει και αυτο «Δομημενη Κλεψια»?? Εαν ναι ΠΟΙΟΣ θα πληρωσει Κυριε Πετσαλνικε και όλοι οι «ΕΣΕΙΣ» Ρεεεε?????!!!! Πεστε μου Κε Πετσαλνικε και ολοι οι «ΕΣΕΙΣ», πιασατε κανεναν, θα πιασετε ΚΑΠΟΙΟΝ εστω ΕΝΑΝ παλιομπαγλαμα, ένα ΛΑΜΟΓΙΟ? Θα το κανετε η και αυτοι θα ζουνε βαρβατα και ομορφα? Καντε κατι Ρεεεεεεεεεεεε και απευθυνομαι παλι στους «ΕΣΕΙΣ» ε!

Πως τόλμησε να βγει να πει ο άλλος των «ΕΣΕΙΣ» Κος Λοβερδος οτι δεν υπαρχει σάλιο για συνταξεις ανεργους κλπ? Ερευνηστε το επειδη αυτό που ειπε είναι ασύλληπτο σε εμας τους «ΕΜΕΙΣ» που τοσα χρονια πληρωναμε με συνέπεια!

Δ)Τι κανατε με τα ...Φρουτακια?? Πιασατε κανεναν? Αλλαξε κατι? Κατι ακουσαμε οτι οι ΕΣΕΙΣ θελετε να τα επαναφερετε! Αληθευει?

Ε)ΒΑΤΟΠΕΔΙΟ... τι εγινε εδω? Και αυτο το περιμενουμε? Ποσους βαλατε στην Φυλακή? Δεν ακουσα κατι Κυριε Πετσαλνικε και ολοι οι εσεις. Αντε κουνηθητε!! Θελετε να μου πέιτε ότι δεν έγινα κάτι κακό? Που είναι ο ΤΥΠΑΚΟΣ που μια φορά ειπε «ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΕΙΝΑΙ και…» ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΛΙΟΜΠΑΓΛΑΜΑΣ???????? Είναι μέσα στα ΚΑΓΚΕΛΑ και δεν το κατάλαβα εγω και «ΕΜΕΙΣ» οι Υπόλοιποι τα κορόιδα?

ΣΤ), Η), Θ), Ι), ΙΑ)....... όπως και είπα και πιο πάνω είναι πανω απο 100 και αυτα αλλά θέλω να παραμεινω στην ΟΥΣΙΑ στην οποία θα αναφερθω παρακάτω...


Κυριε Πετσαλνικε και ολοι οι «ΕΣΕΙΣ»... γραφοντας το γραμμα αυτο καταληγω στο συμπερασμα πως ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» τα κανατε ΜΑΝΤΑΡΑ!!! Φαγατε, Ηπιατε, ξαναφαγατε, ξανα-ντερλικωσατε το καταπετασμα, δεν σκεφτηκαμε ΟΛΟΥΣ τους «ΕΜΕΙΣ» τα κορόιδα, τρωγατε πινατε, ντερλικωνατε, κλεβατε, ληστευατε οχι μονον χρηματα και μίζες αλλά και τα ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ και των μικρων μας ΠΑΙΔΙΩΝ!
Καταστρεψατε την χώρα οι «ΕΣΕΙΣ»... ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ να ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!!!

Με γνωμονα ολα τα παραπανω Κε Πετσαλνικε και όλοι οι «ΕΣΕΙΣ», σαν απλός Πολίτης, όχι τόσο εξυπνος όσο οι ΕΣΕΙΣ, εχω να κάνω καποιες προτασούλες που πιστευω οτι απηχουνε και ενα μεγαλο ισως μέρος των όλων οι «ΕΜΕΙΣ ...ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ...ΠΟΛΛΟΙ (λέμε)»...

Ακούστε να δείτε καποιες Προτασουλες...

-ΠΡΩΤΟΝ ψηφιστε εναν ακομα ΚΟΛΟ-Νόμο, αλλάξτε ΕΚΤΑΚΤΩΣ το Συνταγμα «ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΑΜΩΤΟ» και απο 300 «ΕΣΕΙΣ» ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ να γινεται το ΠΟΛΥ 60 με 80 στο Συνολο!!!

ΓΑΜΩΤΟ λέω και με το Συγχωριο!!! 60 με 80 και μέσα σε αυτους να περιλαμβανονται και η Κυβερνηση υπουργοι κλπ !!! Καλά ?

(ΣΗΜΕΙΩΣΗ...Μην Στενοχωριεσται, η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ όπως εσεις την εκφρασατε τοσα χρόνια δεν νομιζουμε οτι εχει κατι πλεον να χάσει! Δεν θα φανεί καν οτι 200 λιγοτεροι ειναι κάτι. Πιστεψτε μας δεν θα φανεί ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ επειδη μας ειστε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ!!!
Και όσον αφορά τον εαν μιλώ καπως απότομα και δεν σας σεβομαι σαν προεδρο και σαν ΠΟΛΙΤΙΚΟ Συστημα επιτρεψτε μου πρωτον την Οργη και δευτερον ότι Κε Πετσαλνικε τον Σεβασμό τον κερδίζεις με τις πραξεις σου)

Και μην μου πείτε οτι αυτο δεν το επιτρεπει ο Νομος και το Συνταγμα!! Να το κάνετε, επιβαλεται πλέον. Ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΣΑΤΕ εις βαρος της Πατρίδας, των «ΕΜΕΙΣ» των Κορόιδων, των Νεων μας και των ΟΝΕΙΡΩΝ των Παιδιων μας. ΚΑΛΑ Κε ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΕ??????

ΝΟΜΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Γ Α Μ Ω Τ Ο !!!!!!!

Να γινει ο ΝΟΜΟΣ και να φυγουνε ΑΜΕΣΑ οι επιπλεον «ΕΣΕΙΣ»!!! Ετσι θα γινει ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ απο την μια και απο την άλλη ...παμε παρακατω...

-ΔΕΥΤΕΡΟΝ. Καντε εναν ακομα Νόμο, φτειαξτε τον ετσι ωστε να δημιουργηθουνε αμεσως μετα

Δύο Μικτές Επιτροπες απο... 3 Εισαγγελεις και 41 άτομα στο συνολο απο εμας τους «ΕΜΕΙΣ» τα κορόιδα δηλαδη. Λεω 41 ετσι ωστε σε τυχον ψηφοφορία να μην υπαρχει ΙΣΟΨΗΦΙΑ...
Αυτες οι Επιτροπες θα λειτουγήσησουνε ΑΜΙΣΘΙ!!!

Τα Συνολικα 41 ατομα θα αποτελουνται οπως ειπαμε απο 3 Εισαγγελεις ΚΟΙΝΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ, θα εκλεγούνε ΔΙΑ ΒΟΗΣ απο τον Λαο. Οι υπολοιποι 38 θα ειναι Εθελοντες αποτελουμενοι απο Νοικοκυρες, Συνταξιουχους, Μαθητες, Επιχειρηματιες, Δημοσιους & Ιδιωτικους Υπαλληλους και οι οποιοι θα εκλεγονται με τροπο που θα σκεφτουμε οι «ΕΜΕΙΣ» οι Υπολοιποι τα Κορόιδα δηλαδή, στο μεταξυ και ο τρόπος ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ ΠΛΕΟΝ! Απλα θα σας το προτεινουμε να το Θεσμοθετησετε πριν φυγετε! Δεν θέλουμε οι «ΕΣΕΙΣ» να έχετε πλέον λόγο για οτιδήποτε αφορά τους «ΕΜΕΙΣ» τα Κορόιδα!


-ΤΡΙΤΟΝ. Οι Επιτροπες αυτες θα εγκατασταθουνε στην πλατεία Συνταγματος όπως και στις Παρελασεις πανω σε Πάλκο για να φαινονται. Καθεμια θα λειτουργεί ανα ΟΚΤΑΩΡΟ σε δυο βαρδυες και θα λειτουργει Ως ΛΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ η οποία θα επιλαμβανεται ολων των Εγκληματων των «ΕΣΕΙΣ Εγκληματιών» που συνετελεσθησαν τα τελαυταια 20-30 χρόνια και τα οποία θα προερχονται απο καταγγελίες ΠΟΛΙΤΩΝ και όποιων άλλων ακουστηκαν και λάβανε χώρα μεγαλα η και μικρα θέματα σε δελτία ειδησεων!

Ξερετε τι σημαινει ΛΑΙΚΟ Εντσικτο?? Νομιζω οτι το ΛΑΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ειναι το καλυτερο σε αυτην την περιπτωση όπου πολλες χιλιαδες θα δικαζουνε και θα καταδικαζουνε ! Μην τολμησετε οι «ΕΣΕΙΣ» να μιλήσετε για ΟΧΛΟΚΡΑΤΙΑ!!! Είδαμε τι έκανε τοσα χρόνια η «Χουντα του Κοινοβουλίου»! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

-ΤΕΤΑΡΤΟΝ - ΠΡΟΣΟΧΗ Καμια αναμιξη δεν θα εχουνε οι Εξεταστικες Επιτροπες των .. «ΕΣΕΙΣ» που οπως θα καταλαβατε ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΕΣ οι οποιες και δεν θα ξαναδημιουργηθουνε.

Οι Επιτροπες των «ΕΣΕΙΣ» όπου Κορακες Κορακων δεν βαζουνε ματι, ηταν απλά για να μαλωνουνε προσχηματικά ταχα μου τις και για να ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΟΥΝΕ και ασφαλως για να εισπρατουνε μεγαλα ποσά οι συμετεχοντες σε αυτες!!!!! Αυτο τουλαχιστον πιστευουμε οι «ΕΜΕΙΣ» τα κορόιδα και Σκλαβοι! Και εφοσον οι «ΕΜΕΙΣ» ειμαστε οι ΠΟΛΛΟΙ δεν εχει πια σημασία ο λόγος σας και με άλλα Λόγια σας ζητουμε ΠΛΕΟΝ να εφαρμόσετε την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ …κανονικά και όχι δια της Χουντας του Κοινοβουλίου.

Απλά μεχρι να κανετε οι «ΕΣΕΙΣ» αυτα που Διαταζουμε οι «ΕΜΕΙΣ» οι Πολλοι τα Κορόιδα και να ΦΥΓΕΤΕ ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» σας αφηνουμε να πραξετε κατι και για την χωρα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

-ΠΕΜΠΤΟΝ. Οι επιτροπες αυτες θα ΑΝΑΚΡΙΝΟΥΝΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ολους τους καταγγελομενους εγκληματίες «ΕΣΕΙΣ» παρουσια του λαου μας των ... «ΕΜΕΙΣ» των Θυμάτων δηλαδή!
Με το πέρας της οποιασδηποτε Ανάκρισης, η ΕΠΙΤΡΟΠΗ θα αποκρίνεται στο ΛΑΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ και δια ΒΟΗΣ –παρόντων Εκταονταδων Χιλιαδων Πολιτων θα αποφασιζεται το ΑΘΩΟΣ η ΕΝΟΧΟΣ. Απο εκει και περα οι 3 Εισαγγελεις θα προτεινουνε την Ποινή και η Επιτροπή θα αποφασιζει κατά Πλειοψηφία.

-ΕΚΤΟΝ. Καθηκον των επιτροπων αυτων θα είναι να Εξετασει να Ερευνησει Πεπραγμενα να Δικασει και να ΚαταΔικασει η να Αθωωσει ΟΛΟΥΣ όσους τους «ΕΣΕΙΣ» διετελεσαν ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ την περίοδο 1975 έως 2010, όλους όσους Βουλευτες διετέλεσαν Υπουργοι Υφυπουργοι την Περιοδο 1975 εως 2010, ολους οσους διετελεσαν Προεδροι Οργανισμων, Νοσοκομειων κλπ την ίδια περιοδο, ολους όσους Προτείνανε και ψηφισαν Υπερ της Δημιουργιας ...Πολιτιστικων Συλλογων, Κέντρα Επιμορφωσης κλπ κλπ τετοια «Κολπα ΓΡΚΟΣΑ» (που απλα Ρουφαγανε και αυτα το ΑΙΜΑ του ΛΑΟΥ!), Δημαρχους κ.λπ.

-ΕΒΔΟΜΟΝ. Οι Επιτροπες αυτες θα δικαζουνε, θα ερευνουνε και θα ανακρινουνε και ΦΗΜΕΣ ασφαλως, θα εχουνε ΠΛΗΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ σε προσωπικα και μη Δεδομενα μεχρι και σε συγγενεις γονεις των καταγγελομενων μεχρι και σε 2ο Βαθμο.

Αυτά τα Ολίγα Κυριε Πετσαλνικε.

Προς το Παρων δεν εχω κατι επιπλέον να Προσθεσω. Απλά όσο είναι καιρός θεωρώ ότι πρέπει και οι «ΕΜΕΙΣ» τα Κορόιδα πλέον να ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ κατι απο εσάς. Να σας Αφαιρεσουμε την Εξουσια επί της χώρας μας που ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ, ΓΕΛΙΟΠΟΙΗΣΑΤΕ και ομιλω για ολους τους «ΕΣΕΙΣ» τους Εξυπνους που περασατε απο την Εξουσία (χωρίς να εχω κατι προσωπικά να προσάψω σε εσας). Καντε το σαν μια ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Προσφορα στην Χώρα μας!

Ολοι οι «ΕΣΕΙΣ» ΦΑΓΑΤΕ ΗΠΙΑΤΕ ΚΛΕΨΑΤΕ, ΜΙΖΩΘΗΚΑΤΕ, ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΗΣΑΤΕ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ! Όπως ειπα και παραπανω κανατε κατι που δεν κατορθωσε κανεις ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ! Η Διακυβέρνηση των «ΕΣΕΙΣ» ηταν μια Οπερετα, μια Ουτοπία, ένα ατελείωτο ασταματητο, διαρκες Εγκληματικό, Πρόστυχο ΨΕΜΑ!!! Καταστρεψατε τα ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ μας, θαψατε εκατομύρια «ΕΜΕΙΣ» τα κορόιδα στην φτώχεια την ανέχεια! Οδηγήσατε χιλιάδες Γυναίκες σε αναγκαστική Πορνεία!

Αδειάσατε και κατακλεψατε τα Κοινωνικά ταμεία! Καταστρεψατε την Παιδεία! Οδηγησατε σε τρελλοκομεία Πολυν Κοσμο! Οδηγησατε σε ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ πολλους ανθρωπους! ΔΙΑΣΥΡΑΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ «ΕΣΕΙΣ» οι ΑΛΗΤΕΣ, οι ΕΜΠΟΡΟΙ ΨΥΧΩΝ, ΕΠΑΓΓΕΛΑΜΑΤΙΕΣ ΨΕΥΤΕΣ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΙΔΕΩΝ & ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ, ΕΚΠΟΡΝΕΥΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝΤΩΝ, ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ, ΤΥΧΑΡΑΠΑΣΤΟΙ, ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ ΣΤΗΝ πλειοψηφία, ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ, ΠΑΛΙΟΜΠΑΓΛΑΜΑΔΕΣ, ΠΑΛΙΟ-ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ ΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ «ΕΣΕΙΣ»!!!!!!!!

Οι Γερμανοι, οι Τουρκοι Κατακτητες σεβαστηκανε καποια πραγματα ενω δεν το όφειλαν σαν Κατακτητες. Οι «ΕΣΕΙΣ» ΠΑΛΙΟ-ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ ισοπεδωσατε τα παντα γκρεμισατε τα παντα! ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΜΑ ΤΙΠΟΤΕ ΟΡΘΙΟ!!!!!!

Καντε ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ και πεστε στους «ΕΣΕΙΣ» τα ΡΕΜΑΛΙΑ και ΑΝΤΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!!!!!!

Τότε και μονον τότε Κυριε Πετσαλνικε ΟΛΟΙ ΟΙ «ΕΜΕΙΣ» τα κορόιδα θα ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ με χαρά μεγάλη να βαλουμε την Πλάτη μας σε αυτα που μας ετοιμαζουνε ΔΝΤ και Ευρωπη. Θα το κανουμε παρολο που ξερουμε τι μας περιμενει, παρολο που ξερουμε σε τι μπελαδες μας βαλατε! Τοτε και μονον τότε θα το κανουμε ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ!!!!

Πρωτα ομως κανετε τους ΝΟΜΟΥΣ αυτους και πεστε στους ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ «ΕΣΕΙΣ» ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ η κατά το κοινώς λεγόμενο ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝΕ!!!! Ουτε στις τηλεορασεις δεν θελουμε να τους βλεπουμε. Ουτε στα ραδιοφωνα να μην βγαινουνε ΟΛΟΙ οι «ΕΣΕΙΣ» γιατι εκτος από αηδια και οργή μας προκαλειτε και να ξεράσουμε! Θα τους δουμε στα ΛΑΙΚΑ ΔΙΑΚΑΣΤΗΡΙΑ και ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙ!!!

Καντε το γιατι οπου και να πηγαινουνε οι «ΕΣΕΙΣ» θα σηκωνονται και οι Πετρες να τους χτυπησουνε και οι πέτρες ΟΛΕΣ θα εχουνε αφετηρια τα χέρια και το μίσος που σας εχουμε οι «ΕΜΕΙΣ» τα ΠΡΩΗΝ ΚΟΡΟΙΔΑ!!!! Δεν θα ανεχθουμε κανεναν απο ΔΑΥΤΟΥΣ με τους Βαρβατους Μισθους να μας λενε μετα τις κλεψιες τους να βαλουμε ...ΠΛΑΤΗ!!! ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ «ΕΣΕΙΣ»

Τέλος, εάν λυπησα και θύμωσα καποιον …ΞΥΔΙ!!!!!!! Και ΞΥΔΙ από τα φθηνοτερα που υπαρχει στα ράφια!

Με Εκτιμηση
Αντωνης Μπαουζερ
Αθήνα, Ελλάς
Τηλ. 6983-01xxxx



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...Bookmark and Share