25/9/09

Αμάν πια! Αφήστε το ίντερνετ για εμάς και στραφείτε στην ήδη διεφθαρμένη, βρώμικη και παντοτινά δική σας τηλεόραση!


Φτάνει πια με τους πολιτικούς και τον τρόπο που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο! Από τότε που οι πολιτικοί ανακάλυψαν μέχρι και το facebook όλοι εμείς θέλουμε να βάψουμε μαύρες τις οθόνες μας! Ειδικά αυτή την περίοδο οι πολιτικοί...

επιδίδονται σε συνεχές spamming των χρηστών του διαδικτύου. Προσωπικά έχω λάβει μέιλ από τα πιο γνωστά μέχρι τα πιο άκυρα κόμματα που ζητούν την ψήφο μου, με έχουν ζαλίσει με τα γκρουπάκια και τις σελίδες των πολιτικών στο πολυαγαπημένο μου facebook, και έχω βαρεθεί να βλέπω στα αριστερά της αρχικής μου σελίδας διαφημίσεις υποψηφίων βουλευτών. Αμάν πια!
Το πιο γελοίο από όλα είναι πως τις σελίδες και τους λογαριασμούς τους δεν τους διαχειρίζονται οι ίδιοι, αλλά άτομα που έχουν αναλάβει την προώθηση τους στο ίντερνετ, μια και οι ίδιοι όταν ακούνε ποντίκι νομίζουν πως πρόκειται μονάχα για ένα γκρι μικρό χαριτωμένο ζωάκι.




Ανάμεσα στα άλλα οι μεσήλικες και υπερήλικες υποψήφιοι παριστάνουν μέχρι και τους bloggers! Κάθε κόμμα έχει και το δικό του blog!

Και το ανέκδοτο της ημέρας! Ο Καραμανλής μαζεύει βιντεάκια με ερωτήσεις χρηστών στο twitter και θα απαντήσει σε κάποιες μέσα στις επόμενες μέρες...

Άντε ρε παππούδια... Δεν φτάνει που είναι η Ελλάδα χώρα γερόντων, δεν φτάνει που κυβερνάτε εσείς , χώνετε τη μύτη σας και στο ίντερνετ; ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!

Αναδημοσίευση από: http://trupokarudos.blogspot.com/2009/09/blog-post_721.html
http://trupokarudos.blogspot.com/2009/09/facabook-report.html